Το επισημο blog του Σωματείου Εργαζομένων στα Τηλεφωνικά Κέντρα Εξυπηρέτησης Πελατών του ΟΤΕ στη Θεσσαλονίκη
Δευτέρα 24 Ιανουαρίου 2011
Πέμπτη 20 Ιανουαρίου 2011
Τρίτη 18 Ιανουαρίου 2011
Παρασκευή 17 Δεκεμβρίου 2010
Παρασκευή 10 Δεκεμβρίου 2010
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)



