ΣΕΤΚΕ ΟΤΕ
ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΣΤΑ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ ΤΟΥ ΟΤΕ
ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑ ΤΗΝ ΤΡΙΤΗ 29 ΙΟΥΝΙΟΥ
Συνάδελφοι,
αυτές τις ημέρες αναμένεται να ξεκαθαριστεί οριστικά το τοπίο για το νέο (αποδιαρθρωμένο) ασφαλιστικό σύστημα, τις αλλαγές επί του οποίου ήδη ενέκρινε το υπουργικό συμβούλιο, που συνεδρίασε υπό τον πρωθυπουργό. Θα εκφραστεί πλέον και με θεσμικό, επίσημο τρόπο το ξήλωμα κατακτήσεων πολλών δεκαετιών• το κουρέλιασμα θεμελιωδών δικαιωμάτων των εργαζομένων και της κοινωνίας τελικά ολόκληρης. Ο πρωθυπουργός της χώρας, Γιώργος Α. Παπανδρέου, έσπευσε για ακόμα μία φορά να επενδύσει με έναν υποκριτικά μελοδραματικό τόνο συμπόνιας την κατάσταση στην οποία μέρα με τη μέρα εισερχόμαστε όλο και βαθύτερα, στο ίδιο πνεύμα με το οποίο τόσο αυτός, όσο και μέλη της κυβέρνησής του προσπαθούν να “ντύσουν” την ακολουθούμενη πολιτική, ήδη από τις αρχές του περασμένου Φλεβάρη, οπότε και εισήλθαμε στη δίνη της νεο-φιλελεύθερης σφαγής. Δήλωσε λοιπόν χαρακτηριστικά: «Δεν θέλω να κοροϊδέψω κανέναν. Μας περιμένουν ακόμη δύσκολα χρόνια έντονης προσπάθειας και επιμονής». Προσπάθεια και επιμονή για ποιους άραγε; Μα βεβαίως για το χαμηλό και μεσαίο εισόδημα, για τον σκληρά εργαζόμενο πολίτη, που καλείται σήμερα να πληρώσει για μία ζημιά την οποία δεν προκάλεσε. Και ειδικά για τους νεοεισερχόμενους στην αγορά εργασίας που καλούνται να εργαστούν με όρους σύγχρονου δουλεμπορίου. Τα μέτρα της Κυβέρνησης τελικά πλήττουν βάναυσα τα οικονομικά και ασφαλιστικά δικαιώματα των εργαζομένων, των συνταξιούχων, των ανέργων, και ιδιαιτέρως πάντα των νέων, χωρίς ταυτόχρονα να αγγίζουν με ανάλογο “θάρρος” τους εργοδότες, τους έχοντες και τους κατέχοντες, οι οποίοι τελικά ενδέχεται να βγουν ακόμα πιο κερδισμένοι από την όλη ιστορία. Αυτό δείχνει τουλάχιστον μέχρι αυτή τη στιγμή η εξέλιξη της κρίσης του καπιταλισμού στο διεθνές επίπεδο, όπου επιβεβαιώνεται πως οι πλούσιοι του κόσμου έγιναν τελικά πλουσιότεροι εν μέσω της ύφεσης του 2009 (βλ. Άρθρο στο Reuters).
Αλλά για να γίνουμε λίγο πιο συγκεκριμένοι και στα καθ' ημάς, ας δούμε συνοπτικά τι μας περιμένει, όπως τουλάχιστον έχουμε πληροφορηθεί μέχρι αυτή τη στιγμή από τις πληροφορίες που διοχετεύονται στον έντυπο και ηλεκτρονικό τύπο:
• Κόβονται οριστικά η 13η και η 14η σύνταξη και μετατρέπονται σε επίδομα 800 ευρώ τον χρόνο μόνο για όσους έχουν μηνιαίες αποδοχές κάτω των 2.500 ευρώ.
• Προβλέπεται επέκταση του τρόπου υπολογισμού των συντάξεων στο σύνολο του εργασιακού βίου κι όχι από την καλύτερη πενταετία της τελευταίας 10ετίας.
• Το ποσοστό αναπλήρωσης (σύνταξης) περιορίζεται σημαντικά για τα πρώτα 15 έτη ασφάλισης και ακόμα περισσότερο στη συνέχεια. Σύμφωνα με την εισηγητική έκθεση, αυτό το ποσοστό μαζί με τη βασική σύνταξη των 360 ευρώ αθροίζει ποσοστό σύνταξης στο 64%.
• Όλοι οι συνταξιούχοι θα βγαίνουν μετά το 60ό έτος στη σύνταξη με πλήρεις αποδοχές μόνο εφόσον έχουν συμπληρώσει 40 έτη ασφάλισης ή είναι στα βαρέα, ενώ για τις μητέρες με ανήλικο παιδί η έξοδος θα έρχεται στο 50ό έτος. Αντιθέτως, μειωμένες θα είναι οι συντάξεις στην περίπτωση της 35ετίας. Για να δοθεί λοιπόν ολόκληρη η σύνταξη με 35ετία θα απαιτείται το 65ο έτος.
• Τίθενται νέα αυστηρότερα όρια για τη λήψη της σύνταξης από τις άγαμες ή διαζευγμένες κόρες.
• Από το 2011 κιόλας θα αρχίσουν να αυξάνουν τα όρια ηλικίας για έξοδο στη σύνταξη.
Και όλα αυτά, εντελώς επιγραμματικά είναι μόνον αυτά που μέχρις στιγμής γνωρίζουμε. Ποιος ξέρει τι άλλο θα ακολουθήσει...
Αυτό που βλέπουμε, είναι πως η κυβέρνηση ουσιαστικά ικανοποιεί όλα τα αιτήματα των εργοδοτών, νομιμοποιώντας μία δεινή κατάσταση που βίωναν οι εργαζόμενοι ούτως ή άλλως τα τελευταία χρόνια, και θα όφειλε να εξαλείψει. Αυξάνει το ποσοστό απολύσεων, μειώνει δραματικά τις αποζημιώσεις μετατρέποντάς τες σε ελεημοσύνη, καταργεί τον κατώτερο μισθό και τις Σ.Σ.Ε.
Τα αντιλαϊκά αυτά μέτρα που προωθούνται τους τελευταίους μήνες δεν είναι απλώς κραυγαλέα αντι-κοινωνικά και άδικα, αλλά καταστροφικά, αφού οδηγούν με μαθηματική ακρίβεια στην έκρηξη της ανεργίας, την άνοδο της φτώχειας και την γενικευμένη και παρατεταμένη ύφεση.
Δεν ευθύνεται ο κόσμος της εργασίας για την κρίση, δεν ευθύνονται τα μεσαία και χαμηλά εισοδήματα, δεν ευθύνονται οι νεοεισερχόμενοι στην εργασία, αλλά οι ασύδοτες νεοφιλελεύθερες πολιτικές των τελευταίων ετών που ευνόησαν σκανδαλωδώς την κερδοφορία των Τραπεζών, των επιχειρήσεων, και γενικότερα του μεγάλου κεφαλαίου, ενώ ποτέ δεν έπαυαν να χορηγούν διάφορα προνόμια στους οικονομικά ισχυρούς και να κάνουν τα στραβά μάτια απέναντι στη μεγάλη φοροδιαφυγή και τις λοιπές τους παρανομίες.
Οι εργαζόμενοι οφείλουν λοιπόν να αγωνισθούν για να αποκρούσουν και να ανατρέψουν τελικά τις αντεργατικές, αντιασφαλιστικές πρωτοβουλίες της Κυβέρνησης και των συμμάχων της.
ΚΑΛΟΥΜΕ ΣΕ:
- ΠΕΡΙΦΡΟΥΡΗΣΗ ΤΗΣ ΑΠΕΡΓΙΑΣ ΣΤΙΣ 29/6 ΑΠΟ ΤΙΣ 08:00 ΣΤΙΣ ΕΙΣΟΔΟΥΣ ΤΟΥ ΟΤΕ
- ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΜΕ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΣΤΙΣ 10:30 ΣΤΟ ΕΡΓΑΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ (ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΟΥΣ 32 ΚΑΙ ΟΛΥΜΠΟΥ, ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΡΩΜΑΪΚΗ ΑΓΟΡΑ)
Διεκδικούμε για εμάς στον ΟΤΕ:
Άδειες: Να δίνονται όλες οι άδειες (φοιτητικές, μητρότητας, λοχείας και οι κανονικές) όπως αυτές ζητούνται από τους εργαζόμενους και όπως σαφώς ορίζονται από το νόμο.
Υγιεινή: Να βελτιωθούν άμεσα οι συνθήκες υγιεινής εντός των χώρων εργασίας (καθαριότητα των χώρων, καθίσματα, ακουστικά, κ.λπ.) και να υπάρξει δωρεάν παροχή πόσιμου νερού σε όλους τους ορόφους για τους εργαζομένους.
Πληρωμή εκπαίδευσης: Απαιτούμε την πληρωμή όλων των εργαζομένων κατά την διάρκεια της εκπαίδευσής τους με το βασικό μισθό ημέρας.
Ασφάλεια: Άμεση έκδοση βιβλιαρίων ΤΑΠ ΟΤΕ σε όλους τους συμβασιούχους εργαζόμενους που δεν καλύπτονται από κάποιο άλλο ασφαλιστικό ταμείο, χωρίς καμία καθυστέρηση.
Διάλειμμα: Αύξηση του διαλείμματος σε όλα τα τμήματα από 15 σε 20 λεπτά.
Επισυνδέσεις & πωλήσεις: Αρχικό και σαφές μήνυμα για την χρέωση των επισυνδέσεων και καμία επίπληξη-τιμωρία για τα ποσοστά των εργαζομένων, τόσο σε επισυνδέσεις, όσο και σε πωλήσεις.
Χώρος ανάπαυσης & Καπνιστήριο: Απαιτούμε να βελτιωθούν άμεσα οι συνθήκες στον χώρο ανάπαυσης (ρεπό), όπως και να υπάρξει πρόβλεψη για δεύτερο τέτοιο χώρο στον 1ο όροφο και ζητάμε την δημιουργία χώρου καπνιστών εντός του κτιρίου.
ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ ΝΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΟΥΜΕ! ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑ!
Θα μας βρείτε:
blog: http://setkeote.blogspot.com/
e-mail: setkeote@gmail.com
Τηλέφωνα: 6946619519,6974120684
Το επισημο blog του Σωματείου Εργαζομένων στα Τηλεφωνικά Κέντρα Εξυπηρέτησης Πελατών του ΟΤΕ στη Θεσσαλονίκη
Δευτέρα 28 Ιουνίου 2010
Τετάρτη 23 Ιουνίου 2010
Τρίτη 8 Ιουνίου 2010
Πέμπτη 20 Μαΐου 2010
ΑΠΕΡΓΙΑ 20/5/2010
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΟΥ ΣΕΤΚΕ
ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΕΙΟΥ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΣΤΑ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ ΤΟΥ ΟΤΕ
(υπερψηφίστηκε το πλαίσιο της Ταξικής Ενότητας που συμμετέχει στη σωματειακή επιτροπή του κλαδικού σωματείου, ΣΕΤΗΠ-Θ)
Στην αντεργατική καταιγίδα της Κυβέρνησης της ΕΕ του ΔΝΤ και των εργοδοτών απαντάμε με κλιμάκωση των αγώνων- με απεργιακό κύμα!
Μαζικά αποφασιστικά όλοι και όλες
στην 24ωρη Πανελλαδική, Πανεργατική απεργία στις 20 Μάη.
Τα σκληρά μέτρα που ψηφίστηκαν για να ενεργοποιηθεί ο μηχανισμός στήριξης από το ΔΝΤ αφορούν:
1. Ληστεία 13ου και 14ου μισθού από 50 έως 80% στο Δημόσιο.
2. Μείωση επιδομάτων από 3 έως 8%.
3. Για τη 13η και 14η σύνταξη η κλοπή ανέρχεται από 50% και πάνω.
4. Στο γύψο οι αυξήσεις.
5. Μείωση κατά 5% (500 εκατ. ευρώ) του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων και κατά 100 εκατ. ευρώ του αντίστοιχου Προγράμματος στο υπουργείο Παιδείας και κατά επιπλέον 100 εκατ. ευρώ, των πιστώσεων νέων προγραμμάτων του υπουργείου Παιδείας.
6. Αύξηση του ΦΠΑ από 21 σε 23% και από 10 σε 11% και νέους φόρους σε ποτά, καύσιμα και τσιγάρα.
7. Κατάργηση της εθνικής Συλλογικής Σύμβασης, του κατώτερου μισθού.
8. Αύξηση των εργαζομένων με μερική απασχόληση και ωρομίσθιο.
9. Απελευθέρωση των απολύσεων.
10. Απολύσεις με τον "Καλλικράτη". Μαζικές απολύσεις δημοσίων υπαλλήλων μέσω της κατάργησης οργανισμών και φορέων του δημοσίου και υπηρεσιών των ΟΤΑ Πλήρης παράδοση της ενέργειας, του ΟΣΕ και άλλων τομέων στο ιδιωτικό κεφάλαιο.
11. Πετσόκομμα των βαρέων ανθυγιεινών και των αναπηρικών συντάξεων.
12. Δραματική μείωση συντάξεων μέσω του υπολογισμού τους σε ολόκληρο τον εργάσιμο βίο. Συντάξεις-επιδόματα Κατάργηση της 37ετίας.
13. Αύξηση των ορίων ηλικίας συνταξιοδότησης.
14. Μείωση των συντάξεων μέσω ΛΑΦΚΑ.
15. Σταματάει η 2η δόση του επιδόματος πείνας (Αλληλεγγύης).
Όλα αυτά τα άγρια μέτρα ήταν προσχεδιασμένα εδώ και καιρό. Το ΠΑΣΟΚ και η ΝΔ τα είχαν ψηφίσει στην ΕΕ. Είναι ψέμα ότι τώρα ξαφνικά τους τα επιβάλλει η ΕΕ και το ΔΝΤ.
Ενιαία όλοι αυτοί που ευθύνονται για την κρίση, που ζουν παρασιτικά και πλουτίζουν από τη δική μας δουλειά στο όνομα της κρίσης και αξιοποιώντας την, προσπαθούν να ισοπεδώσουν κάθε εργατικό δικαίωμα και κατάκτηση. Για δεκαετίες να εξασφαλίσουν φτηνά και υποταγμένα εργατικά χέρια.
Δεν διστάζουν μπροστά σε οποιοδήποτε ψέμα, σε οποιονδήποτε εκβιασμό, προκειμένου να μας πείσουν πως η διάσωση των κερδών και της ιδιοκτησίας τους είναι μονόδρομος και πατριωτικό μας χρέος, ενώ η υπεράσπιση των κατακτήσεων μας, των δικαιωμάτων μας, του μέλλοντός μας ισοδυναμεί με εθνική προδοσία.
Το Αντιασφαλιστικό τερατούργημα που εγκρίθηκε τις προηγούμενες μέρε από το υπουργικό συμβούλιο της κυβέρνησης του ΠΑΣΟΚ είναι ο οδοστρωτήρας της κοινωνικής ασφάλισης, τα πάντα καρατομούνται σε «νέους» και «παλιούς» ασφαλισμένους καθώς και σε συνταξιούχους. Εκτελούνται εν ψυχρό όλα τα ασφαλιστικά δικαιώματα. ΝΔ και ΛΑΟΣ είναι συνένοχοι στο έγκλημα. Οι εργαζόμενοι και οι εργαζόμενες να μην πιστέψουν το παραμικρό από όσα καθησυχαστικά ανέφερε ο υπουργός εργασίας για τα ώριμα δικαιώματα. Να πετάξουν στον κάλαθο των αχρήστων την τρομοκρατία περί χρεοκοπίας. Το οποίο είναι προσχεδιασμένο από τη συμμαχία αστικών κομμάτων – κεφαλαίου – ΕΕ.
Αποδείχθηκε ότι όσο το εργατικό-λαίκό κίνημα δυναμώνει, τόσο οι μηχανισμοί του συστήματος και θα μπαίνουν σε εφαρμογή σε μια προσπάθεια να το κάμψουν. Όμως οι μεγαλειώδεις συγκεντρώσεις και πορείες του ΠΑΜΕ έδειξαν ότι το οργανωμένο περιφρουρημένο λαϊκό κίνημα μπορεί να εκφράσει και να μετατρέψει σε πολιτική ταξική δύναμη τη λαϊκή αγανάκτηση και να αποκρούσει τα σχέδια προβοκάτσιας, εκφοβισμού του λαού, από όπου και αν προέρχονται. Σ’ αυτό τον δρόμο συνεχίζουμε να βαδίσουμε και το επόμενο διάστημα, εντείνοντας, κλιμακώνοντας τους Αγώνες μας.
Μπορούμε να βάλουμε φρένο στην ισοπέδωση των ασφαλιστικών και συνταξιοδοτικών μας δικαιωμάτων. Μπορούμε να παρεμποδίσουμε, να καθυστερήσουμε, να ματαιώσουμε τα σχέδιά τους. Μπορούμε να τους τρομοκρατήσουμε εμείς!
Η συμμετοχή στις Πρωτομαγιάτικες συγκεντρώσεις, η συμμετοχή στην απεργία στις 5Μάη, που δεν είχε προηγούμενο, ανησύχησε τους εργοδότες και την κυβέρνηση. Μπορούμε με τη συμμετοχή μας στην 24ωρη απεργία στις 20 Μάη να μετατρέψουμε την ανησυχία τους σε πανικό!
Διεκδικούμε στον ΟΤΕ:
- Άδειες: Να δίνονται όλες οι άδειες (φοιτητικές, μητρότητας, λοχείας και οι κανονικές) όπως αυτές ζητούνται από τους εργαζόμενους και όπως σαφώς ορίζονται από το νόμο.
- Υγιεινή: Να βελτιωθούν άμεσα οι συνθήκες υγιεινής εντός των χώρων εργασίας (καθαριότητα των χώρων, καθίσματα, ακουστικά, κ.λπ.) και να υπάρξει δωρεάν παροχή πόσιμου νερού σε όλους τους ορόφους για τους εργαζομένους.
- Πληρωμή εκπαίδευσης: Απαιτούμε την πληρωμή όλων των εργαζομένων κατά την διάρκεια της εκπαίδευσής τους με το βασικό μισθό ημέρας.
- Ασφάλεια: Άμεση έκδοση βιβλιαρίων ΤΑΠ ΟΤΕ σε όλους τους συμβασιούχους εργαζόμενους που δεν καλύπτονται από κάποιο άλλο ασφαλιστικό ταμείο, χωρίς καμία καθυστέρηση.
- Διάλειμμα: Αύξηση του διαλείμματος σε όλα τα τμήματα από 15 σε 20 λεπτά.
- Επισυνδέσεις & πωλήσεις: Αρχικό και σαφές μήνυμα για την χρέωση των επισυνδέσεων και καμία επίπληξη-τιμωρία για τα ποσοστά των εργαζομένων, τόσο σε επισυνδέσεις, όσο και σε πωλήσεις.
- Χώρος ανάπαυσης & Καπνιστήριο: Απαιτούμε να βελτιωθούν άμεσα οι συνθήκες στον χώρο ανάπαυσης (ρεπό), όπως και να υπάρξει πρόβλεψη για δεύτερο τέτοιο χώρο στον 1ο όροφο και ζητάμε την δημιουργία χώρου καπνιστών εντός του κτιρίου.
Προχωράμε σε μαζική παράσταση στον προϊστάμενο του ΟΤΕ την Παρασκευή στις 13:00 για ζητήματα του χώρου δουλειάς μας και πιο δυναμικά συμμετέχουμε
ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΑΠΕΡΓΙΑΚΕΣ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΑΜΕ
Αυτό τον καιρό δεν κρίνεται το χάσιμο ενός μεροκάματου, ακόμα και η απώλεια ενός μισθού, όσο και αν τα έχουμε ανάγκη. Τα αρπαχτικά της κυβέρνησης, της ηγεσίας της ΝΔ, του ΛΑΟΣ, του ΔΝΤ, της ΕΕ και οι μεγαλοεργοδότες ζητάνε πολλά περισσότερα. Ζητάνε να περάσουμε εθελοντικά και αμαχητί αλυσίδες στα χέρια και στα πόδια μας. Να αλυσοδέσουμε για χάρη των κερδών τους το μέλλον μας.
Χαμένοι αγώνες δεν υπάρχουν! Χαμένη θα είναι η ζωή μας και το μέλλον μας αν δεν αγωνιστούμε!
ΓΕΝΙΚΟΣ ΞΕΣΗΚΩΜΟΣ-ΟΛΟΙ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ
Με ένα σύνθημα, μια φωνή
ΚΑΜΙΑ ΘΥΣΙΑ – ΤΗΝ ΚΡΙΣΗ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ Η ΠΛΟΥΤΟΚΡΑΤΙΑ
20 ΜΑΗ 10.30 ΣΤΟ ΑΓ.ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ
ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΕΙΟΥ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΣΤΑ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ ΤΟΥ ΟΤΕ
(υπερψηφίστηκε το πλαίσιο της Ταξικής Ενότητας που συμμετέχει στη σωματειακή επιτροπή του κλαδικού σωματείου, ΣΕΤΗΠ-Θ)
Στην αντεργατική καταιγίδα της Κυβέρνησης της ΕΕ του ΔΝΤ και των εργοδοτών απαντάμε με κλιμάκωση των αγώνων- με απεργιακό κύμα!
Μαζικά αποφασιστικά όλοι και όλες
στην 24ωρη Πανελλαδική, Πανεργατική απεργία στις 20 Μάη.
Τα σκληρά μέτρα που ψηφίστηκαν για να ενεργοποιηθεί ο μηχανισμός στήριξης από το ΔΝΤ αφορούν:
1. Ληστεία 13ου και 14ου μισθού από 50 έως 80% στο Δημόσιο.
2. Μείωση επιδομάτων από 3 έως 8%.
3. Για τη 13η και 14η σύνταξη η κλοπή ανέρχεται από 50% και πάνω.
4. Στο γύψο οι αυξήσεις.
5. Μείωση κατά 5% (500 εκατ. ευρώ) του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων και κατά 100 εκατ. ευρώ του αντίστοιχου Προγράμματος στο υπουργείο Παιδείας και κατά επιπλέον 100 εκατ. ευρώ, των πιστώσεων νέων προγραμμάτων του υπουργείου Παιδείας.
6. Αύξηση του ΦΠΑ από 21 σε 23% και από 10 σε 11% και νέους φόρους σε ποτά, καύσιμα και τσιγάρα.
7. Κατάργηση της εθνικής Συλλογικής Σύμβασης, του κατώτερου μισθού.
8. Αύξηση των εργαζομένων με μερική απασχόληση και ωρομίσθιο.
9. Απελευθέρωση των απολύσεων.
10. Απολύσεις με τον "Καλλικράτη". Μαζικές απολύσεις δημοσίων υπαλλήλων μέσω της κατάργησης οργανισμών και φορέων του δημοσίου και υπηρεσιών των ΟΤΑ Πλήρης παράδοση της ενέργειας, του ΟΣΕ και άλλων τομέων στο ιδιωτικό κεφάλαιο.
11. Πετσόκομμα των βαρέων ανθυγιεινών και των αναπηρικών συντάξεων.
12. Δραματική μείωση συντάξεων μέσω του υπολογισμού τους σε ολόκληρο τον εργάσιμο βίο. Συντάξεις-επιδόματα Κατάργηση της 37ετίας.
13. Αύξηση των ορίων ηλικίας συνταξιοδότησης.
14. Μείωση των συντάξεων μέσω ΛΑΦΚΑ.
15. Σταματάει η 2η δόση του επιδόματος πείνας (Αλληλεγγύης).
Όλα αυτά τα άγρια μέτρα ήταν προσχεδιασμένα εδώ και καιρό. Το ΠΑΣΟΚ και η ΝΔ τα είχαν ψηφίσει στην ΕΕ. Είναι ψέμα ότι τώρα ξαφνικά τους τα επιβάλλει η ΕΕ και το ΔΝΤ.
Ενιαία όλοι αυτοί που ευθύνονται για την κρίση, που ζουν παρασιτικά και πλουτίζουν από τη δική μας δουλειά στο όνομα της κρίσης και αξιοποιώντας την, προσπαθούν να ισοπεδώσουν κάθε εργατικό δικαίωμα και κατάκτηση. Για δεκαετίες να εξασφαλίσουν φτηνά και υποταγμένα εργατικά χέρια.
Δεν διστάζουν μπροστά σε οποιοδήποτε ψέμα, σε οποιονδήποτε εκβιασμό, προκειμένου να μας πείσουν πως η διάσωση των κερδών και της ιδιοκτησίας τους είναι μονόδρομος και πατριωτικό μας χρέος, ενώ η υπεράσπιση των κατακτήσεων μας, των δικαιωμάτων μας, του μέλλοντός μας ισοδυναμεί με εθνική προδοσία.
Το Αντιασφαλιστικό τερατούργημα που εγκρίθηκε τις προηγούμενες μέρε από το υπουργικό συμβούλιο της κυβέρνησης του ΠΑΣΟΚ είναι ο οδοστρωτήρας της κοινωνικής ασφάλισης, τα πάντα καρατομούνται σε «νέους» και «παλιούς» ασφαλισμένους καθώς και σε συνταξιούχους. Εκτελούνται εν ψυχρό όλα τα ασφαλιστικά δικαιώματα. ΝΔ και ΛΑΟΣ είναι συνένοχοι στο έγκλημα. Οι εργαζόμενοι και οι εργαζόμενες να μην πιστέψουν το παραμικρό από όσα καθησυχαστικά ανέφερε ο υπουργός εργασίας για τα ώριμα δικαιώματα. Να πετάξουν στον κάλαθο των αχρήστων την τρομοκρατία περί χρεοκοπίας. Το οποίο είναι προσχεδιασμένο από τη συμμαχία αστικών κομμάτων – κεφαλαίου – ΕΕ.
Αποδείχθηκε ότι όσο το εργατικό-λαίκό κίνημα δυναμώνει, τόσο οι μηχανισμοί του συστήματος και θα μπαίνουν σε εφαρμογή σε μια προσπάθεια να το κάμψουν. Όμως οι μεγαλειώδεις συγκεντρώσεις και πορείες του ΠΑΜΕ έδειξαν ότι το οργανωμένο περιφρουρημένο λαϊκό κίνημα μπορεί να εκφράσει και να μετατρέψει σε πολιτική ταξική δύναμη τη λαϊκή αγανάκτηση και να αποκρούσει τα σχέδια προβοκάτσιας, εκφοβισμού του λαού, από όπου και αν προέρχονται. Σ’ αυτό τον δρόμο συνεχίζουμε να βαδίσουμε και το επόμενο διάστημα, εντείνοντας, κλιμακώνοντας τους Αγώνες μας.
Μπορούμε να βάλουμε φρένο στην ισοπέδωση των ασφαλιστικών και συνταξιοδοτικών μας δικαιωμάτων. Μπορούμε να παρεμποδίσουμε, να καθυστερήσουμε, να ματαιώσουμε τα σχέδιά τους. Μπορούμε να τους τρομοκρατήσουμε εμείς!
Η συμμετοχή στις Πρωτομαγιάτικες συγκεντρώσεις, η συμμετοχή στην απεργία στις 5Μάη, που δεν είχε προηγούμενο, ανησύχησε τους εργοδότες και την κυβέρνηση. Μπορούμε με τη συμμετοχή μας στην 24ωρη απεργία στις 20 Μάη να μετατρέψουμε την ανησυχία τους σε πανικό!
Διεκδικούμε στον ΟΤΕ:
- Άδειες: Να δίνονται όλες οι άδειες (φοιτητικές, μητρότητας, λοχείας και οι κανονικές) όπως αυτές ζητούνται από τους εργαζόμενους και όπως σαφώς ορίζονται από το νόμο.
- Υγιεινή: Να βελτιωθούν άμεσα οι συνθήκες υγιεινής εντός των χώρων εργασίας (καθαριότητα των χώρων, καθίσματα, ακουστικά, κ.λπ.) και να υπάρξει δωρεάν παροχή πόσιμου νερού σε όλους τους ορόφους για τους εργαζομένους.
- Πληρωμή εκπαίδευσης: Απαιτούμε την πληρωμή όλων των εργαζομένων κατά την διάρκεια της εκπαίδευσής τους με το βασικό μισθό ημέρας.
- Ασφάλεια: Άμεση έκδοση βιβλιαρίων ΤΑΠ ΟΤΕ σε όλους τους συμβασιούχους εργαζόμενους που δεν καλύπτονται από κάποιο άλλο ασφαλιστικό ταμείο, χωρίς καμία καθυστέρηση.
- Διάλειμμα: Αύξηση του διαλείμματος σε όλα τα τμήματα από 15 σε 20 λεπτά.
- Επισυνδέσεις & πωλήσεις: Αρχικό και σαφές μήνυμα για την χρέωση των επισυνδέσεων και καμία επίπληξη-τιμωρία για τα ποσοστά των εργαζομένων, τόσο σε επισυνδέσεις, όσο και σε πωλήσεις.
- Χώρος ανάπαυσης & Καπνιστήριο: Απαιτούμε να βελτιωθούν άμεσα οι συνθήκες στον χώρο ανάπαυσης (ρεπό), όπως και να υπάρξει πρόβλεψη για δεύτερο τέτοιο χώρο στον 1ο όροφο και ζητάμε την δημιουργία χώρου καπνιστών εντός του κτιρίου.
Προχωράμε σε μαζική παράσταση στον προϊστάμενο του ΟΤΕ την Παρασκευή στις 13:00 για ζητήματα του χώρου δουλειάς μας και πιο δυναμικά συμμετέχουμε
ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΑΠΕΡΓΙΑΚΕΣ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΑΜΕ
Αυτό τον καιρό δεν κρίνεται το χάσιμο ενός μεροκάματου, ακόμα και η απώλεια ενός μισθού, όσο και αν τα έχουμε ανάγκη. Τα αρπαχτικά της κυβέρνησης, της ηγεσίας της ΝΔ, του ΛΑΟΣ, του ΔΝΤ, της ΕΕ και οι μεγαλοεργοδότες ζητάνε πολλά περισσότερα. Ζητάνε να περάσουμε εθελοντικά και αμαχητί αλυσίδες στα χέρια και στα πόδια μας. Να αλυσοδέσουμε για χάρη των κερδών τους το μέλλον μας.
Χαμένοι αγώνες δεν υπάρχουν! Χαμένη θα είναι η ζωή μας και το μέλλον μας αν δεν αγωνιστούμε!
ΓΕΝΙΚΟΣ ΞΕΣΗΚΩΜΟΣ-ΟΛΟΙ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ
Με ένα σύνθημα, μια φωνή
ΚΑΜΙΑ ΘΥΣΙΑ – ΤΗΝ ΚΡΙΣΗ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ Η ΠΛΟΥΤΟΚΡΑΤΙΑ
20 ΜΑΗ 10.30 ΣΤΟ ΑΓ.ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ
Πέμπτη 13 Μαΐου 2010
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)


