Παρασκευή 30 Απριλίου 2010

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

ΣΕΤΚΕ ΟΤΕ
ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΣΤΑ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ ΤΟΥ ΟΤΕ

Το ΣΕΤΚΕ έχοντας παρατηρήσει κάποια προβλήματα στον χώρο εργασίας, θεώρησε απαραίτητο να εντοπίσει τον βαθμό στον οποίο αυτά εμφανίζονται στην καθημερινότητα των εργαζομένων των τηλεφωνικών κέντρων του ΟΤΕ. Διανέμοντας λοιπόν μια σειρά από ανώνυμα ερωτηματολόγια, το μεγαλύτερο ποσοστό των ερωτηθέντων συμφώνησαν με την ύπαρξη σοβαρών ζητημάτων και αναγκών, γεγονός που ώθησε το ΣΕΤΚΕ στην άμεση ενσωμάτωση και διεκδίκηση των αιτημάτων. Έτσι στις 30/03 πρωτοκόλλησε τα αιτήματα ζητώντας άμεση συνάντηση με τον προϊστάμενο των τηλεφωνικών κέντρων. Λόγω αδικαιολόγητης καθυστέρησης ενημέρωσης μας για το επόμενο ραντεβού, πήραμε την πρωτοβουλία στις 9/04 για άμεση επαφή με την Διοίκηση. Κατά την διάρκεια της συνάντησης συζητήθηκαν ένα προς ένα τα αιτήματα που εντόπισαν εργαζόμενοι και σωματείο.
Στο θέμα των φοιτητικών αδειών (όπου βάση του Ν.1346/83 κάθε εργαζόμενος δικαιούται 2 μέρες φοιτητικής άδειας για κάθε μάθημα που εξετάζεται και 30 στο σύνολο της χρονιάς) τέθηκε από πλευράς μας το ζήτημα άρνησης χορήγησης τους σε ορισμένες περιπτώσεις. Ο προϊστάμενος αρνήθηκε το γεγονός με πρόφαση την έλλειψη έγγραφου αποδεικτικού στοιχείου(μη πρωτοκόλλησης αιτήματος άδειας και άρνησης του).
Όσον αφορά τα ζητήματα της απλήρωτης εκπαίδευσης και της αύξησης του διαλείμματος αποποιήθηκαν του προβλήματος επικαλούμενη την αποκλειστική ευθύνη της ΟΤΕ Α.Ε(Αθήνα) και του εσωτερικού κανονισμού που η ίδια έχει ορίσει.
Για την κατά περιπτώσεις ακόμη και πολύμηνης καθυστέρησης χορήγησης βιβλιαρίου υγείας ΤΑΠ-ΟΤΕ(παρά το γεγονός των μηνιαίων κρατήσεων από τον μισθό) τονίσθηκε από τους υπευθύνους ότι την αποκλειστική ευθύνη φέρει η ΤΑΥΤΕΚΩ στην Αθήνα, λέγοντας ότι ο ΟΤΕ δεν μπορεί προσφέρει καμία λύση.
Σχετικά με τα θέματα υγιεινής και ασφάλειας ενημερώθηκαν αναλυτικά οι προϊστάμενοι όλων των τμημάτων για την κακή πολλές φορές κατάσταση του υλικοτεχνικού εξοπλισμού (καθίσματα, ακουστικά) που προκαλούν δυσάρεστες συνθήκες εργασίας. Νύξη έγινε και για την παροχή δωρεάν πόσιμου νερού στους εργαζόμενους όπως ορίζει ο νόμος, την οποία αδίκως αρνήθηκαν να ικανοποιήσουν. Στα ζητήματα υγιεινής που είναι τις απόλυτης αρμοδιότητας τους, έδειξαν κάποιο ενδιαφέρον για την σχετικά σύντομη επίλυση τους, δηλαδή αντικατάσταση του φθαρμένου εξοπλισμού γεγονός που παρατηρήθηκε την τελευταία εβδομάδα(βελτίωση αίθουσας repos απομάκρυνση ελαττωματικών καθισμάτων).
Παρόλα αυτά αναμένουμε να ολοκληρωθεί η διαδικασία στο άμεσο χρονικό διάστημα, για την μη παράταση των προβλημάτων που εδώ και καιρό θα έπρεπε να έχουν λυθεί.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου