Το επισημο blog του Σωματείου Εργαζομένων στα Τηλεφωνικά Κέντρα Εξυπηρέτησης Πελατών του ΟΤΕ στη Θεσσαλονίκη
Δευτέρα 15 Μαρτίου 2010
απεργια 11/3
ΣΕΤΚΕ ΟΤΕ
ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΣΤΑ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ ΤΟΥ ΟΤΕ
ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑ ΤΗΝ ΠΕΜΠΤΗ 11 ΜΑΡΤΙΟΥ
ΠΕΡΙΦΡΟΥΡΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑ ΜΑΣ ΑΠΟ ΤΙΣ 8 ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΚΤΙΡΙΟ ΤΟΥ ΟΤΕ
ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΜΕ ΣΤΟ ΜΠΛΟΚ ΤΗΣ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑΣ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΩΝ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ ΠΡΟΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ 9 ΜΙΣΗ ΣΤΗΝ ΚΑΜΑΡΑ
ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΣΤΟ ΕΡΓΑΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΣΤΙΣ 10 ΜΙΣΗ
Χαιρετίζουμε τις χιλιάδες των εργαζομένων που συμμετείχαν στις μεγάλες απεργιακές κινητοποιήσεις που έγιναν πανελλαδικά την περασμένη εβδομάδα, ενάντια στις εξαγελείες της κυβέρνησης για τα έκτακτα “αναγκαία μέτρα”. Οι κινητοποιήσεις αυτές γίνονται σε μια περίοδο όπου στο πρόγραμμα σταθερότητας, στη συνεχιζόμενη πολιτική λιτότητας και ανεργίας, έρχονται να προστεθούν η περικοπή του 14ου μισθού και των επιδομάτων σε δημόσιο και ιδιωτικό τομέα, η αύξηση του ΦΠΑ και της φορολογίας, των τιμών των καυσίμων και η διάλυση των ασφαλιστικών ταμείων. Τόσο η ιδεολογική τρομοκρατία των ΜΜΕ όσο και η αυταπάτη της εθνικής ενότητας που προσπαθεί να καλλιεργήσει η κυβέρνηση δεν κατάφεραν αποθαρρύνουν τους εργαζόμενους που κατά χιλιάδες διαδήλωσαν μαζικά και μαχητικά για τα δικαιώματά τους.
Την μαζικοτατη και μαχητικότατη απεργιακή κινητοποίηση, “χαιρέτισαν” και το υπουργείο προστασίας του πολίτη που έσπευσε να καταστείλει τις διαδηλώσεις σε όλη την Ελλάδα, με χρήση χημικών, με δεκάδες συλλήψεις και προσαγωγές. Η αγωνιστικότητα του κόσμου όμως απέδειξε πως όσο και αν μας χτυπούν και μας τρομοκρατούν, οι εργαζόμενοι συνεχίζουν και αντιστέκονται, απλώνουν πανό με τα αιτήματά τους μέσα στο πρώην υπουργείο μακεδονίας Θράκης στη Θεσσαλονίκη, καταλαμβάνουν δημόσια κτίρια και χώρους όπως το εθνικό τυπογραφείο στην Αθήνα, όπου οι εργαζόμενοι του σωματείου σταμάτησαν συμβολικά την τύπωση της εφημερίδας της κυβέρνησεως.
Το σωματείο μας πάλευε και θα συνεχίσει να παλεύει για την βελτίωση των συνθηκών εργασίας του κάθε εργαζόμενου και την προσάσπιση των δικαιωμάτων μας. Καλούμε όλους τους συναδέλφους μας να απεργήσουν και να συμμετέχουν στην πορεία με συγκέντρωση το εργατικό κέντρο σε από κοινού απεργιακό μπλοκ και συντονισμό με τα πρωτοβάθμια σωματεία και συλλόγους συγκροτούν την Πρωτοβουλία πρωτοβάθμιων σωματείων ενάντια στα νέα μέτρα.
ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΟΙ ΚΑΤΑΚΤΗΣΕΙΣ, ΘΥΣΙΑ ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΣΤΟ ΒΩΜΟ ΤΗΣ ΚΡΙΣΗΣ!
ΑΓΩΝΙΖΟΜΑΣΤΕ ΓΙΑ:
-Να μην εφαρμοστούν τα νέα αντιλαϊκά μέτρα
-Καμία εφαρμογή του Προγράμματος σταθερότητας της κυβέρνησης – “αποσταθεροποίησης” των εργασιακών σχέσεων
-ΔΕΝ θα πληρώσουμε την κρίση τους!!!
Ως συμβασιούχοι εργαζόμενοι στον ΟΤΕ ζητάμε:
-Ασφάλιση όλων των εργαζομένων που δεν καλύπτονται από κάποιο ταμείο από τον ΤΑΠ ΟΤΕ.
-Όλες τις απαραίτητες άδειες που δικαιούμαστε ως φοιτητές για να ανταπεξέλθουμε στις φοιτητικές
μας υποχρεώσεις να δοθούν κανονικά και με το νόμο σε όλους.
-Όλες τις άδειες που καλύπτουν τις απαραίτητες ανάγκες των εργαζομένων (καλοκαιρινές άδειες,
άδειες μητρότητας(λοχείας), κανονικές)
-Επιδόματα υγιεινής και ασφάλισης (για οθόνη και ακουστικά)
-Πληρωμένη εκπαίδευση
-Την αύξηση του διαλείμματος στο 11888 και στα άλλα τμήματα.
-Υποδομές κατάλληλες για την υγιεινή και την ασφάλεια όλων των εργαζομένων στον ΟΤΕ-παροχή πόσιμου νερού σε όλο το προσωπικό
ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΣΤΑ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ ΤΟΥ ΟΤΕ
ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑ ΤΗΝ ΠΕΜΠΤΗ 11 ΜΑΡΤΙΟΥ
ΠΕΡΙΦΡΟΥΡΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑ ΜΑΣ ΑΠΟ ΤΙΣ 8 ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΚΤΙΡΙΟ ΤΟΥ ΟΤΕ
ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΜΕ ΣΤΟ ΜΠΛΟΚ ΤΗΣ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑΣ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΩΝ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ ΠΡΟΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ 9 ΜΙΣΗ ΣΤΗΝ ΚΑΜΑΡΑ
ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΣΤΟ ΕΡΓΑΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΣΤΙΣ 10 ΜΙΣΗ
Χαιρετίζουμε τις χιλιάδες των εργαζομένων που συμμετείχαν στις μεγάλες απεργιακές κινητοποιήσεις που έγιναν πανελλαδικά την περασμένη εβδομάδα, ενάντια στις εξαγελείες της κυβέρνησης για τα έκτακτα “αναγκαία μέτρα”. Οι κινητοποιήσεις αυτές γίνονται σε μια περίοδο όπου στο πρόγραμμα σταθερότητας, στη συνεχιζόμενη πολιτική λιτότητας και ανεργίας, έρχονται να προστεθούν η περικοπή του 14ου μισθού και των επιδομάτων σε δημόσιο και ιδιωτικό τομέα, η αύξηση του ΦΠΑ και της φορολογίας, των τιμών των καυσίμων και η διάλυση των ασφαλιστικών ταμείων. Τόσο η ιδεολογική τρομοκρατία των ΜΜΕ όσο και η αυταπάτη της εθνικής ενότητας που προσπαθεί να καλλιεργήσει η κυβέρνηση δεν κατάφεραν αποθαρρύνουν τους εργαζόμενους που κατά χιλιάδες διαδήλωσαν μαζικά και μαχητικά για τα δικαιώματά τους.
Την μαζικοτατη και μαχητικότατη απεργιακή κινητοποίηση, “χαιρέτισαν” και το υπουργείο προστασίας του πολίτη που έσπευσε να καταστείλει τις διαδηλώσεις σε όλη την Ελλάδα, με χρήση χημικών, με δεκάδες συλλήψεις και προσαγωγές. Η αγωνιστικότητα του κόσμου όμως απέδειξε πως όσο και αν μας χτυπούν και μας τρομοκρατούν, οι εργαζόμενοι συνεχίζουν και αντιστέκονται, απλώνουν πανό με τα αιτήματά τους μέσα στο πρώην υπουργείο μακεδονίας Θράκης στη Θεσσαλονίκη, καταλαμβάνουν δημόσια κτίρια και χώρους όπως το εθνικό τυπογραφείο στην Αθήνα, όπου οι εργαζόμενοι του σωματείου σταμάτησαν συμβολικά την τύπωση της εφημερίδας της κυβέρνησεως.
Το σωματείο μας πάλευε και θα συνεχίσει να παλεύει για την βελτίωση των συνθηκών εργασίας του κάθε εργαζόμενου και την προσάσπιση των δικαιωμάτων μας. Καλούμε όλους τους συναδέλφους μας να απεργήσουν και να συμμετέχουν στην πορεία με συγκέντρωση το εργατικό κέντρο σε από κοινού απεργιακό μπλοκ και συντονισμό με τα πρωτοβάθμια σωματεία και συλλόγους συγκροτούν την Πρωτοβουλία πρωτοβάθμιων σωματείων ενάντια στα νέα μέτρα.
ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΟΙ ΚΑΤΑΚΤΗΣΕΙΣ, ΘΥΣΙΑ ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΣΤΟ ΒΩΜΟ ΤΗΣ ΚΡΙΣΗΣ!
ΑΓΩΝΙΖΟΜΑΣΤΕ ΓΙΑ:
-Να μην εφαρμοστούν τα νέα αντιλαϊκά μέτρα
-Καμία εφαρμογή του Προγράμματος σταθερότητας της κυβέρνησης – “αποσταθεροποίησης” των εργασιακών σχέσεων
-ΔΕΝ θα πληρώσουμε την κρίση τους!!!
Ως συμβασιούχοι εργαζόμενοι στον ΟΤΕ ζητάμε:
-Ασφάλιση όλων των εργαζομένων που δεν καλύπτονται από κάποιο ταμείο από τον ΤΑΠ ΟΤΕ.
-Όλες τις απαραίτητες άδειες που δικαιούμαστε ως φοιτητές για να ανταπεξέλθουμε στις φοιτητικές
μας υποχρεώσεις να δοθούν κανονικά και με το νόμο σε όλους.
-Όλες τις άδειες που καλύπτουν τις απαραίτητες ανάγκες των εργαζομένων (καλοκαιρινές άδειες,
άδειες μητρότητας(λοχείας), κανονικές)
-Επιδόματα υγιεινής και ασφάλισης (για οθόνη και ακουστικά)
-Πληρωμένη εκπαίδευση
-Την αύξηση του διαλείμματος στο 11888 και στα άλλα τμήματα.
-Υποδομές κατάλληλες για την υγιεινή και την ασφάλεια όλων των εργαζομένων στον ΟΤΕ-παροχή πόσιμου νερού σε όλο το προσωπικό
απεργια 5/3
ΣΕΤΚΕ ΟΤΕ
ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΣΤΑ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΤΟΥ ΟΤΕ
ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΠΑΝΕΡΓΑΤΙΚΗ ΑΠΕΡΓΙΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 5 ΜΑΡΤΙΟΥ
ΠΡΟΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΩΝ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ, ΦΟΙΤΗΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΚΩΝ ΣΥΛΛΟΓΩΝ 11:00 ΣΤΗΝ ΚΑΜΑΡΑ
Συναδέλφισσες, συνάδελφοι,
Η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ δια στόματος του πρωθυπουργού στο χθεσινό διάγγελμά του κηρύσσει πόλεμο στους εργαζόμενους της χώρας. Μετά από τον προϋπολογισμό άγριας λιτότητας, την κατάθεση του προγράμματος σταθερότητας, έρχεται να αποτελειώσει την κίνησή της ανακοινώνοντας τα χειρότερα αντιλαϊκά μέτρα των τελευταίων 20 χρόνων.
Η περικοπή του 14ου μισθού, και των επιδομάτων, η αύξηση του ΦΠΑ και των τιμών του πετρελαίου δεν αγγίζουν μόνο εμάς, τους εργαζόμενους στα τηλεφωνικά κέντρα του ΟΤΕ, δεν χτυπά μόνο το συμφέρον μας αλλά το συμφέρον κάθε εργαζόμενου, ολόκληρης της κοινωνίας.
Για χρόνια μας έλεγαν να κάνουμε υπομονή. Να δεχτούμε θυσίες για ένα καλύτερο αύριο. Να καταπιούμε δυο δεκαετίες λιτότητας και επίθεσης στις κατακτήσεις των εργαζομένων για να έρθουν «καλύτερες μέρες». Μας βομβάρδισαν με διαφημίσεις της αγοράς. Μας είπαν πως είναι ο μόνος τρόπος για να μπορεί να οργανωθεί η κοινωνία. Σήμερα οι μύθοι για την αγορά καταρρέουν μαζί με τους δείκτες των χρηματιστηρίων. Και τώρα έρχονται και μας λένε «συγγνώμη, παίξαμε και χάσαμε» και χρειάζονται ακόμη μεγαλύτερες θυσίες. Και στην λιτότητα, την ανεργία, τις ιδιωτικοποιήσεις των προηγούμενων δεκαετιών έρχονται να προστεθούν σήμερα η κατάργηση του 14ου μισθού και οι περικοπές των επιδομάτων σε δημόσιο και ιδιωτικό τομέα, οι αυξήσεις 2% του ΦΠΑ και της φορολογίας σε καύσιμα.
ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ ΝΑ ΠΟΥΜΕ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ: ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ!
Η ελπίδα μας στους αγώνες!
Οι παρατάξεις των ΔΑΚΕ – ΠΑΣΚΕ είναι υπεύθυνες για την κατάσταση που βρίσκεται σήμερα το εργατικό κίνημα. Η προδοσία του είναι ξεκάθαρη, κάθε φορά που ξεπουλάνε τα κεκτημένα του εργατικού κινήματος, κάθε φορά που απογοητεύουν τον κόσμο της εργασίας με την στάση τους στο κίνημα. Ήρθε η ώρα να πάρουμε στα χέρια μας την κατάσταση, να οργανώσουμε την πάλη μας μέσα στα σωματεία, στους συλλόγους. Να μην σταθούμε στην ατομική διεκδίκηση και στις υποσχέσεις των ξεπουλημένων συνδικαλιστών, να αποδείξουμε πως οι αγώνες μας στο σήμερα ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΚΕΡΔΙΖΟΥΝ.
Να ανατρέψουμε με τους συλλογικούς μας αγώνες τα αντιλαϊκά μέτρα!
Καμία εφαρμογή του Προγράμματος Σταθερότητας
Κάτω τα χέρια από τα δικαιώματα των εργαζομένων σε μισθούς και συντάξεις.
Καμία αύξηση της φορολογίας, ανατροπή της πολιτικής της λιτότητας.
ΔΕΝ ΘΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΚΡΙΣΗ ΤΟΥΣ!!!!
ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΣΤΑ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΤΟΥ ΟΤΕ
ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΠΑΝΕΡΓΑΤΙΚΗ ΑΠΕΡΓΙΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 5 ΜΑΡΤΙΟΥ
ΠΡΟΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΩΝ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ, ΦΟΙΤΗΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΚΩΝ ΣΥΛΛΟΓΩΝ 11:00 ΣΤΗΝ ΚΑΜΑΡΑ
Συναδέλφισσες, συνάδελφοι,
Η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ δια στόματος του πρωθυπουργού στο χθεσινό διάγγελμά του κηρύσσει πόλεμο στους εργαζόμενους της χώρας. Μετά από τον προϋπολογισμό άγριας λιτότητας, την κατάθεση του προγράμματος σταθερότητας, έρχεται να αποτελειώσει την κίνησή της ανακοινώνοντας τα χειρότερα αντιλαϊκά μέτρα των τελευταίων 20 χρόνων.
Η περικοπή του 14ου μισθού, και των επιδομάτων, η αύξηση του ΦΠΑ και των τιμών του πετρελαίου δεν αγγίζουν μόνο εμάς, τους εργαζόμενους στα τηλεφωνικά κέντρα του ΟΤΕ, δεν χτυπά μόνο το συμφέρον μας αλλά το συμφέρον κάθε εργαζόμενου, ολόκληρης της κοινωνίας.
Για χρόνια μας έλεγαν να κάνουμε υπομονή. Να δεχτούμε θυσίες για ένα καλύτερο αύριο. Να καταπιούμε δυο δεκαετίες λιτότητας και επίθεσης στις κατακτήσεις των εργαζομένων για να έρθουν «καλύτερες μέρες». Μας βομβάρδισαν με διαφημίσεις της αγοράς. Μας είπαν πως είναι ο μόνος τρόπος για να μπορεί να οργανωθεί η κοινωνία. Σήμερα οι μύθοι για την αγορά καταρρέουν μαζί με τους δείκτες των χρηματιστηρίων. Και τώρα έρχονται και μας λένε «συγγνώμη, παίξαμε και χάσαμε» και χρειάζονται ακόμη μεγαλύτερες θυσίες. Και στην λιτότητα, την ανεργία, τις ιδιωτικοποιήσεις των προηγούμενων δεκαετιών έρχονται να προστεθούν σήμερα η κατάργηση του 14ου μισθού και οι περικοπές των επιδομάτων σε δημόσιο και ιδιωτικό τομέα, οι αυξήσεις 2% του ΦΠΑ και της φορολογίας σε καύσιμα.
ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ ΝΑ ΠΟΥΜΕ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ: ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ!
Η ελπίδα μας στους αγώνες!
Οι παρατάξεις των ΔΑΚΕ – ΠΑΣΚΕ είναι υπεύθυνες για την κατάσταση που βρίσκεται σήμερα το εργατικό κίνημα. Η προδοσία του είναι ξεκάθαρη, κάθε φορά που ξεπουλάνε τα κεκτημένα του εργατικού κινήματος, κάθε φορά που απογοητεύουν τον κόσμο της εργασίας με την στάση τους στο κίνημα. Ήρθε η ώρα να πάρουμε στα χέρια μας την κατάσταση, να οργανώσουμε την πάλη μας μέσα στα σωματεία, στους συλλόγους. Να μην σταθούμε στην ατομική διεκδίκηση και στις υποσχέσεις των ξεπουλημένων συνδικαλιστών, να αποδείξουμε πως οι αγώνες μας στο σήμερα ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΚΕΡΔΙΖΟΥΝ.
Να ανατρέψουμε με τους συλλογικούς μας αγώνες τα αντιλαϊκά μέτρα!
Καμία εφαρμογή του Προγράμματος Σταθερότητας
Κάτω τα χέρια από τα δικαιώματα των εργαζομένων σε μισθούς και συντάξεις.
Καμία αύξηση της φορολογίας, ανατροπή της πολιτικής της λιτότητας.
ΔΕΝ ΘΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΚΡΙΣΗ ΤΟΥΣ!!!!
εκλογοαπολογιστικη συνελευση
Εκλογοαπολογιστική Συνέλευση του Σωματείου Εργαζομένων στα Τηλεφωνικά Κέντρα Ε΅ξυπηρέτησης την Τετάρτη 3 Μάρτη στο Αντιρατσιστικο Στέκι (Ερμού 23 και Βενιζέλου γωνία)
Θέματα:
1)αποτίμηση της απεργίας 24 Φλεβάρη- επόμενες κινήσεις
2)εκλογοαπολογιστική συνέλευση στις 8 Μάρτη
3)εκλογες σωματείου στις 22 Μάρτη
4)εργασιακά
Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΕΙΟΥ
somteiootethess.wordpress.com
somateio_tke_ote_thess @hotmail.com
thessaloniki11888@hotmail.com
6978586568, 6947918425
ΣΕΤΚΕ ΟΤΕ
ΣΩΜΑΤΕΙΟΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ
ΣΤΑ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ ΤΟΥ ΟΤΕ
Θέματα:
1)αποτίμηση της απεργίας 24 Φλεβάρη- επόμενες κινήσεις
2)εκλογοαπολογιστική συνέλευση στις 8 Μάρτη
3)εκλογες σωματείου στις 22 Μάρτη
4)εργασιακά
Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΕΙΟΥ
somteiootethess.wordpress.com
somateio_tke_ote_thess @hotmail.com
thessaloniki11888@hotmail.com
6978586568, 6947918425
ΣΕΤΚΕ ΟΤΕ
ΣΩΜΑΤΕΙΟΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ
ΣΤΑ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ ΤΟΥ ΟΤΕ
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)