Κυριακή 7 Μαρτίου 2010

Σχετικά με τις επισυνδέσεις

Σχετικά με την ενημέρωση για την υποχρέωση της πρότασης επισύνδεσης “Call Completion”.

Στις 22/1/2009 έγινε στους τηλεφωνητές του 11888 γραπτή ενημέρωση για την υποχρέωση τους να προτείνουν σε όλους τους πελάτες επισύνδεση “Call Completion”.

Στο τέλος της ενημέρωσης αναφέρεται κατά λέξη :

“Η απόλυτη εφαρμογή της ΠΡΟΤΑΣΗΣ CALL COMPLETION ΣΕ ΚΑΘΕ ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΗ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ θα θεωρείται από εδώ και στο εξής ως προϋπόθεση για οποιαδήποτε διευκόλυνση-εξυπηρέτηση σας. Σας κάνω γνωστό ότι, σαν αρχή, θα εξυπηρετούνται για τις διάφορες διευκολύνσεις με προτεραιότητα (αλλαγές ωραρίων, ρεπό, Σαββατοκύριακα, πρωινά-απογευματινά κ.λ.π.) μόνο όσοι από εσάς εφαρμόζουν απόλυτα την παραπάνω οδηγία. ” (οι υπογραμμίσεις δεν είναι δικές μας.)

Στον Ο.Τ.Ε. εργαζόμαστε ως τηλεφωνητές με σύμβαση ορισμένου χρόνου. Εργαζόμαστε. Δεν εξυπηρετούμε κανέναν. Κάνουμε συγκεκριμένη δουλειά για την οποία πληρωνόμαστε , για την οποία δικαιούμαστε άδειες και άλλες παροχές. Πράγμα το οποίο το ορίζει η εργατική νομοθεσία. Δεν αποτελεί εξυπηρέτηση ούτε χάρη από κανένα. Από πότε θεωρείται εξυπηρέτηση η εργασία τα Σαββατοκύριακα ή το ρεπό ? Ακόμη θεωρούμε ότι ο τρόπος ελέγχου (η καταμέτρηση επισυνδέσεων και η επίπληξη για τον χαμηλό αριθμό συνδέσεων.) δεν μπορεί να επιτελεί κριτήριο αξιολόγησης της απόδοσης των τηλεφωνητών, ούτε κριτήριο εκτέλεσης ή μη έργου. Καταρχήν ο πρώτος και κυριότερος παράγοντας για την επισύνδεση του πελάτη είναι ο ίδιος ο πελάτης. Η επισύνδεση δηλαδή εξαρτάται άμεσα από την επιθυμία του πελάτη και όχι από την πρόταση του τηλεφωνητή. Επιπλέον ο αριθμός επισυνδέσεων εξαρτάται από το ωράριο εργασίας, την ημέρα εργασίας, το είδος της πληροφορίας (αναγνώριση αριθμού, Τ.Κ., 3ψήφια κ.λ.π.).Τέλος πάρα πολλές φορές ο τηλεφωνητής δεν προλαβαίνει καν να προτείνει επισύνδεση γιατί ο πελάτης έχει κλείσει ήδη την γραμμή. Πράγμα το οποίο σημαίνει ότι ο αριθμός επισυνδέσεων δεν μπορεί να αποτελεί αξιοκρατικό κριτήριο για την απόδοση του τηλεφωνητή. Παρόλα αυτά καθημερινά αρκετοί τηλεφωνητές δέχονται παρατηρήσεις από τους επόπτες ή παραπέμπονται στον προϊστάμενο για τον χαμηλό αριθμό επισυνδέσεων.

Πρωτοβουλία τηλεφωνητών στον Ο.Τ.Ε. για την σύσταση σωματείου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου